Puron matkassa

Puron matkassa

Kun Niina Nurmi aloitti Puro Pro Oy:n yritystoimintaa alkuvuodesta 2016, en voinut kuvitellakaan mitä kulunut vuosi toisi tullessaan.

Olin samaan aikaan etsimässä harjoittelupaikkaa, jossa voisin suorittaa markkinointiviestinnän tutkinnon näyttöön vaadittavat osiot. Sattumien kautta Niina otti yhteyttä minuun ja yhteistyömme alkoikin pian sen jälkeen.

Yhteistyössä suunnittelin yrityksen visuaalisen ilmeen logosta markkinointimateriaaleihin. Tämä olikin mielenkiintoinen projekti, jossa pääsin tosissaan haastamaan omaa osaamistani. Tehtäviä sain toteuttaa laidasta laitaan ja oma ammattitaitoni onkin kehittynyt aivan valtavasti erilaisten projektien kanssa työskennellessä.

Erityisesti Puron matkassa mieleeni jäi Turun Pop-Up tapahtuma, jossa olimme mukana. Puro piti viikon ajan lyhytkoulutuksia mielenkiintoisilla ja ajankohtaisilla aiheilla, joihin kaikilla oli vapaa pääsy. Pääsin konkreettisesti näkemään yrityksen toimintaa sekä miten palveluita tuotetaan asiakkaille.

Kuluneen vuoden aikana sain kokonaisvaltaisen käsityksen siitä, mitä tarkoittaa markkinointi ja viestintä, sekä mitä yrittäjyys on. Ei pelkästään riitä, että yrityksellä on toimiva brändi vaan yritys tarvitsee myös verkostoja, joissa on erilaista osaamista. Puro:n liikeidea sekä asiantuntijaverkostot tekevät yrityksestä ainutlaatuisen.

Minulle on ollut kunnia-asia päästä seuraamaan henkilökohtaisesti Puro:n kehittymistä yrityksen perustamisesta lähtien ja voin ylpeydellä sanoa olleeni osa Puroa.

Kirjoitus by Markus Timonen

markus timonen

 

 

No Comments

Post a Comment